Ga naar inhoud

msn messenger: niet online, toch pop-ups van anderen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Begrijp er niets van: Alles bij MSN messenger staat zo ingesteld dat ik NIET automatisch word aangemeld, en ik word sowieso als "niet online" aangemeld. Ik ben NIET online. Toch komen er pop-ups van: die en die meldt zich aan (contactpersonen van mij). Ook staan er poppetjes van mijn contactpersonen bij OUtlook. Was voorheen nooit!
Link naar reactie
[quote:f8b7f66719="JBS"]Is het icoontje van MSN rood? Dan ben je wel aangemeld maar sta je op "offline weergeven". Je krijgt dan wel pop-ups van mensen die zich aanmelden.[/quote:f8b7f66719] Er is geen ikoontje, ik heb MSN niet opgestart. Wel krijg ik dus die pop-ups en bij Outlook staan mijn contactpersonen, en is rood wie online is en groen wie offline is. Ooit heb ik Windows messenger gedowload, maar volgens mij helemaal verwijderd. Hoe kan MSN in Outlook verschijnen? Sorry, ik zie dat het toch Windows messenger is. Zal nog eens proberen die te verwijderen.
Link naar reactie
[quote:5eef111e75="JBS"][quote:5eef111e75="diana"]Ooit heb ik Windows messenger gedowload, maar volgens mij helemaal verwijderd. [/quote:5eef111e75]Knip en plak deze regel in Start -> Uitvoeren: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove en druk dan op Enter. Dan wordt Windows Messenger verwijderd.[/quote:5eef111e75] Ok, thanks, denk dat het gelukt is. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...