Ga naar inhoud

gmail: lezen email


anoniem

Aanbevolen berichten

Gmail requires ActiveX controls to be enabled Your browser seems to be Internet Explorer, and ActiveX seems to be disabled. Gmail requires ActiveX to be enabled in order to operate. To use Gmail, enable ActiveX controls in Internet Explorer. You can do this by going to the Tools menu, selecting Internet Options, Security tab, Internet zone, and either select the Default Level, or selecting Custom Level and scrolling down to "Run ActiveX controls and plug-ins" and selecting Enable. After enabling ActiveX controls, try again [url]http://gmail.google.com/gmail[/url] Gmail gebruikt wel degelijk ActiveX. Ik heb zelf ook geen idee hoe dit te omzeilen. Ik ben zelf ook best benieuwd of er een oplossing voor is eigenlijk.
Link naar reactie
Misschien dat gmail alleen in internet explorer gebruik maakt van activex dan: in Mozilla (suite) doet hij het namelijk ook prima en die ondersteunt helemaal geen active x. Je zou het dus met een andere browser kunnen proberen en zoals Gerben zegt met pop3 in een gewone e-mailclient: dat werkt bij mij ook prima. Dit moet je echter wel eerst activeren in je gmailaccount!
Link naar reactie
Je bedoelt een gmailaccount aanmaken? Daar kun je je nog niet op de site voor aanmelden, omdat het nog in het betastadium is. Je kunt op dit moment alleen aan een gmailaccount komen middels een uitnodiging van een andere gebruiker. Als je me even een pb stuurt met je e-mailadres wil ik je wel een 'invite' sturen: ik kan ze toch niet aan anderen kwijt....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...