Ga naar inhoud

probleem met het versturen van een e-mail naar EEN persoon


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
nee, dat dacht ik eerst ook, maar hij heeft mij niet geblokkeerd (er is bij hem niets geblokkeerd). We hebben altijd e-mails kunnen versturen en ontvangen en plots was dat gedaan , we konden alletwee niets meer van elkaar ontvangen . Ondertussen kan ik (soms) wel weer zijn berichten ontvangen , maar hij nog altijd niets van mij :( ook niet via hotmail . Kan het mss aan de provider liggen ?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
ik maakte zoiets een keer mee in contact met een verzekeringsmaatschappij waar in ijltempo dingen moesten worden uitgewisseld. dat kwam maar niet over, ondanks correcte adresseringen enzo. het bleek toen dat de server die moest ontvangen op een of andere manier bij planet (toen mijn provider) geblokkeerd was. m.a.w.: kun je wel anderen bij de server van je vriend bereiken via jouw provider? en kan je vriend mails van anderen bij jouw provider wel ontvangen? of: klaag eens bij je provider als dit zo duidelijk bij één adres gebeurt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...