Ga naar inhoud

Downloaden


Aanbevolen berichten

Beste Mensen, Ik download al een lange tijd met Kazaa en opzich bevalt dit wel bij het downloaden van muziek. Alleen de grotere bestanden zoals films en games lukken niet. Want dan zijn er van 100 mb maar ook van 1 gb. Ik heb gehoord van het programma nieuwsgroepen. Is dit een goed programma en hoe werkt dit allemaal?? En zijn er ook andere programmas voor specifiek games?? -Bedankt-
Link naar reactie
[quote:b83731e409="turbo-pascal"]b) Als ik jou ga vertellen, vertel jij het aan al je loser-30KB/s-vriendjes door, en krijg ik langere wachttijden @ servers...[/quote:b83731e409]En ik maar denken dat internet voor [b:b83731e409][i:b83731e409]iedereen[/i:b83731e409][/b:b83731e409] is... :-? In een C!T van een maand of wat geleden stond idd een artikel over het downloaden via nieuwsgroepen. Misschien dat je in de bibliotheek nog een exemplaar kunt bemachtigen?
Link naar reactie
Ik zou eigenlijk niet weten waarom hij dit niet mag vragen aangezien dit toch volledig heeft gestaan in de (geloof een na laatste) Computer Totaal. In de reacties op dit artikel heeft CT dan ook gereageerd met het feit dat men niet een stuk internet kan claimen maar dat het voor iedereen toegankelijk is/moet zijn. Ik denk dan ook dat deze negatieve posts volledig ongegrond zijn. Zo, dat is er dan weer uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...