Ga naar inhoud

IE en Wanadoo


Aanbevolen berichten

Als ik m.b.v IE op het net zoek naar een pagina die niet blijkt te bestaan of niet te bereiken is krijg ik een pagina van Wanadoo (mijn provider) voor mijn neus waarop aangegeven staat wat ik net zei en ook nog tips wat ik zoal kan doen. Ik ben daar helemaal niet van gediend. Weet iemand hoe ik Wanadoo duidelijk moet maken dat ze zich daar niet mee moeten bemoeien. Het lijkt er potdomme op alsof ze bij Wanadoo bijhouden waar ik naar toe surf en dat lijkt me toch niet de bedoeling. Voordat Wanadoo zich hiermee bemoeide had ik hetzelfde probleem met MSN. Heeft een van jullie ook wel eens zo iets (gehad)?
Link naar reactie
dat van msn klopt. dat is ingebakken in Explorer. een 'handigheidje' van Microsoft. Open je Internet Explorer. Extra > Internet Opties. Zet de startpagina op Blanco Pagina. Mocht dat niet werken, kijk dan even of je ergens iets van Wanadoo hebt geinstalleerd. ( cd'tje met 'handigheidjes' van Wanadoo gebruikt misschien?) d.
Link naar reactie
Dan vergis je je toch, Dilbert. Lees het artikel maar eens door dat Jeroen hierboven suggereert. Mijn probleem is er in elk geval mee opgelost, bedankt Jeroen. IE kun je instellen: extra -> internet-opties -> tabblad geavanceerd -> zoeken vanaf de adresbalk -> aanvinken: niet zoeken vanaf de adresbalk Je krijgt dan weer de oude vertrouwde 'de pagina kan niet worden weergegeven' melding van IE.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...