Ga naar inhoud

Outlook Express en speciale lettertekens.


Aanbevolen berichten

Ik gebruik Outlook Express 6 NL. Speciale lettertekens die op het toetsenbord staan kan ik niet met de simpele methode SHIFT+toets maken. Er verschijnt wel een speciaal teken maar niet het teken dat op de toets staat. Wie kan me helpen bij de oplossing van dit probleem. Alvast bedankt, Ben.
Link naar reactie
Is dit alleen met Outlook Express of ook met andere programma's? Het probleem is dat er verkeerde toetsenbordtaalinstellingen worden gebruikt. Dat kun je aanpassen via 'Configuratiescherm - Landinstellingen - Talen - Geavanceerd' (in het geval van Windows XP, bij 2000 is het 'Configuratiescherm - Toetsenbord') De taalinstelling die goed werkt is 'Nederlands (Nederland) - Verenigde Staten (Internationaal)' De andere instellingen kun je in principe gewoon verwijderen.
Link naar reactie
Bedankt Ouwe Rot, Het kwam uitsluitend voor in Outlook Express. De taalinstelling stond al zoals je adviseerde. Toch heb ik er maar wat in gerommeld met als uiteindelijk resultaat dat de instelling weer identiek was aan de begininstelling. En, hoe is het mogelijk, toen bleek een en ander wel te functioneren. En hierom ging het uiteindelijk. Bedankt, Ben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...