Ga naar inhoud

ongewenste email van "microsoft"


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb een vraag, namelijk: Ik krijg veel junkmail van zogenaamd "microsoft" en nog veel meer !! Wat kan ik eraan doen om het weg te krijgen ?? Ik heb al vanalles geprobeerd van spamfilter tot firewall tot virusscanners. Volgens een van mijn kenissen die dit ook heeft gehad is het een virus,maar we hebben geen idee hoe we het kunnen verwijderen en zelf weet hij niet meer hoe hij dat gedaan heeft. Graag reacties !! Groetjes Hiltoma [b:d5f9411d55][edit door teacher; geen GROTE letters in titel pls][/b:d5f9411d55]
Link naar reactie
[quote:1faa960734="BrigitteW"]Zeg teach, van een leraar Engels mag je toch wel verwachten dat ie geen fouten in het Nederlands maakt, hij is tenslotte taalkundige. [/quote:1faa960734] Zooo !! Teacher neem je dat ?? Ik zou een ban doen :wink: :lol: Ontopic; Dat zijn denk ik die standaard mailtjes die van "microsoft" af komen. Het ziet er allemaal heel echt uit, incl een icoontje. Heel mooi gemaakt, maar mijn virusscanner (nav) slaat er wel van aan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...