Ga naar inhoud

.htaccess


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:9c72812561="Firehosting"]Niet gratis, wel de mogelijk voor .htacces file's enzo.[/quote:9c72812561] Ik geloof niet dat je op deze manier reclame mag maken op dit forum. Lycos is overigens inderdaad een gratis alternatief, alleen is het de vraag hoelang die nog doorgaan met het aanbieden van gratis webspace.
Link naar reactie
zeg, als je zo begint met reclame, is vanaf dat je zegt heb probleem met asus modem of heb probleem met windows => kan men ook als reclame beschouwen. Je kan toch moeilijk zeggen heb probleem met besturing systeem X of ik heb probleem met mijn router van het merk Y en serie nummer is ZZZ-ZZZZ Olivier :wink: Wil alleen info bekomen. Geen gezever over reclame of zo!
Link naar reactie
Daarom ook mijn posting. Er word iets gevraagd en ik geef netjes antwoord. Lycos noemen is dan ook reclame of wat dan ook. Maar wil wel wat meer providers noemen hoor als dat het probleem is... www.fleths.nl www.elicom.nl www.supersnel.com www.firehosting.nl Is het nu geen reclame meer? Mooi zo! Want ik wil alleen een oplossing aanbrengen voor de vraagsteller.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...