Ga naar inhoud

Website bij lycos beveiligen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo ik weet het nu echt niet meer. Ik probeer mijn website bij lycos te beveiligen door middel van .htaccess en .htpasswd, maar dit lukt me niet. Mijn website adres is Http://members.lycos.nl/Grand_Prix_Riz/index.htm. DIT IS GEEN SPAM Maar hoop zo een oplossing te krijgen. de index staat dus in de root dir. Nu heb ik nog een map aangemaakt die Semester1 heet. In die map zitten weer submappen, Chapter1, Chapter2 enz. Nu wil ik dat mensen als ze die chapters willen downloaden dat ze eerst een gebruikersnaam + wachtwoord moeten invullen. Als dat correct is dan mogen ze downloaden. Ik probeer dus de map Semester1 te beveiligen. Nu heb ik de tutorial op de site van lycos zelf gevolgd maar daar kom ik niet uit. Dit is mijn .htaccess bestandje: AuthUserFile /data/members/free/tripod/nl/G/r/a/Grand_Prix_Riz/Semester1/.htpasswd AuthGroupFile /dev/null AuthName Schoolsemester1 AuthType Basic <Limit GET> require user Grand_Prix_Riz </Limit> Mijn .passwd file: Grand_Prix_Riz:vJMKXmVImosLc (Dit wachtwoord is encrypted) Nu krijg ik wel heel leuk het loginschermpje maar wat ik ook invul bij username en wachtwoord hij pakt hem niet. Het .htaccess bestand staat in de map Semester1 samen met het .passwd bestand, maar hij doet het niet Kan iemand mijn Helpen?? :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...