Ga naar inhoud

.htpasswd bij tmfweb?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Voor school heb ik een website moeten maken ([url=http://www.digitaalportfolio.tk/]digitaalportfolio.tk[/url]). Een opdracht was om de werkstukken te beveiligen. Ik wil wel een degelijke beveiliging met bijv .htaccess en .htpasswd (en NIET met JavaScript). Momenteel staat de website bij m'n internetprovider Quicknet/Multikabel, maar die staan geen scripting toe. Een vriend dacht dat het bij TMFweb wel kon. Ik heb diverse keren contact geprobeerd te zoeken met de helpdesk van TMFweb (door het formulier in te vullen op de site), maar tot op heden hebben ze nog nooit gereageerd. Mijn vraag aan jullie is: [b:9dea0de93a]Is beveiliging met .htpasswd mogelijk bij TMFweb? En kan ik de site dan ook uploaden via m'n huidige provider (dus zonder in te bellen bij TMFweb)?[/b:9dea0de93a] [i:9dea0de93a]Waarom TMFweb?[/i:9dea0de93a] Ik begreep dat je bij TMFweb (gratis) een .nl domein kon krijgen. Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden, alvast bedankt, Matthijs[b:9dea0de93a][/b:9dea0de93a][b:9dea0de93a][/b:9dea0de93a]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...