Ga naar inhoud

Wel verbinding geen data


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een pc staan die wel verbinding maakt met internet maar geen data kan ontvangen na inloggen. Ondernomen akties: - Modem vervangen - Externe toegang opnieuw geinstalleerd - TCP/IP protocol opnieuw geinstalleerd - Internet explorer opnieuw geinstalleerd. - Nieuwe externe toegang gemaakt, andere provider Inmiddels heb ikgeen idee meer. Inloggen gaat dus goed en daarna kan ik geen enkele pagina ophalen, altijd de foutmelding "pagina kan niet weergegeven worden". Volgens de gebruiker lukt het heel soms om een paar minuten te msn-nen maar lukt internet nooit. Iemand nog een idee wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn?
Link naar reactie
Heb je ook al de DNS servers gecontroleerd? In de eigenschappen van je inbelverbinding kun je DNS servers opgeven. Dit is noodzakelijk als je die niet meekrijgt van je provider. Je kunt hier iedere willekeurige DNS server invullen, maar het is het beste om de servers van je provider in te vullen. Kijk maar eens op de site van de provider of je iets kan vinden.
Link naar reactie
DNS was inderdaad ook het eerste waar ik aan dacht. Vergeten in het lijstje van ondernomen akties. Dat was dus ook niet het probleem. Het vreemde is dat de communicatie goed verloopt tot aan het moment dat je volledig bent ingelogd. Ook als ik "aanmelden op netwerk" aanvink loopt dat goed. Kan dat iets met ppp te maken hebben, kan ik dat opnieuw installeren?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...