Ga naar inhoud

.htaccess directory verwijderen


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:ea9bc01302="sebase"]Hoe verwijder ik een .htaccess directory met WS_FTP ? Zie geen bestanden staan, maar krijg bij DELETE toch bericht dat directory niet leeg is. [b:ea9bc01302]-AL en -LA reeds uitgevoerd in des betreffende diroctory, helaas geen resultaat.[/b:ea9bc01302] Heeft iemand een oplossing voor mij?[/quote:ea9bc01302] [quote:ea9bc01302="teacher"]ok, wsftp_le kan geen "volle" dirs verwijderen. Je moet dus eerst alle bestanden uit die dir halen. [b:ea9bc01302]de .htaccess moet je zien staan als je "-al" gebruikt.[/b:ea9bc01302] die moet je dus ook weghalen... dan verwijder je de dir.. t.[/quote:ea9bc01302] Hmm, dat is dus het probleem :-? Volgens mij ontstaat dat als je geen root rechten heb want dan kun je bestanden waarvan de naam met een punt begint niet zien, toch? Maar kan je handmatige comando's uit voeren, probeer dan eens: DELE .htaccess Of heb je telnet toegang ook dan kan je het bestand wel verwijderen.
Link naar reactie
Bedankt. dele .htaccess en .passwd werkte inderdaad. Maar ik kan nog steeds de directory niet verwijderen. Melding: directory niet leeg. Er zal wel nog een ".filename" staan, ik weet alleen niet welke. -Al om alles zichtbaar te meken werkt niet. WS_FTP PRO kan de directory ook niet verwijderen (andere volle dir. wel!?)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote="]-[erbie"]Als het niet is gelukt de volgende tip: Overschrijf je .htaccess met een 0 bytes .htaccess Je ziet hem toch niet :)[/quote] Dat bestand was dus al weg dus daar lag het probleem denk ik niet meer. Overigens heb ik zelf ook dat probleem gehad en toen lag het eraan dat ik geen Telnet ondersteuning had op mijn Site. Dus gewoon ff vragen of ze Telnet gebruik aan willen zetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...