Ga naar inhoud

outlook 6.0 - WindowsXP prof. TRAAG !!!!!

anoniem

Aanbevolen berichten

Je bedoelt Outlook Express 6.0 neem ik aan en niet Outlook. Hij zou zo langzaam kunnen worden als jouw mailbestanden erg groot zijn geworden. Controleer dat eens. Je kunt automatisch oude mail en nieuwsgroepberichten laten verwijderen via Extra > Opties > Onderhouden. [quote:00dfb6dc14] Op 06-02-2002 18:17, schreef dielske: en als ik iemand zijn gegevens wil veranderen moet ik ook een hele lange tijd wachten tot hij eindelijk eens een scherm opent [/quote:00dfb6dc14] Geen idee eigenlijk wat je hiermee bedoelt. groetjes Edmond
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Ik heb ook precies hetzelfde probleem, ook met Windows XP prof. Het gekke is dat ik op mijn computer 3 accounts heb, waarvan 1 het gewoon (snel doet), terwijl de andere 2 verschrikkelijie langzaam zijn (zoals jij beschrijft). Het heeft volgens mij niks te maken met de hoeveelheid emails aangezien 1 van die langzame accounts maar een stuk of 10 emails heeft. Ik heb zelf het gevoel dat het iets te maken heeft met MSN messenger. Want deze doet het óók niet op de twee accounts (helemaal niet zelfs). Aangezien MSN met outlook samenhangt denk ik dat daar mee te maken heeft. Maar wat of hoe weet ik nog niet, dat ben ik nu aan het uitvinden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...