anoniem Geplaatst: 6 februari 2002 Delen Geplaatst: 6 februari 2002 ik heb sinds 4 weken windowsXP professional en daarbij zit outlook 6.0 de eerste dagen deed hij het goed ! maar nou met opstarten duurt het ontzettend lang eer hij er is en als ik iemand zijn gegevens wil veranderen moet ik ook een hele lange tijd wachten tot hij eindelijk eens een scherm opent weet iemand AUB iets ????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2002 Je bedoelt Outlook Express 6.0 neem ik aan en niet Outlook. Hij zou zo langzaam kunnen worden als jouw mailbestanden erg groot zijn geworden. Controleer dat eens. Je kunt automatisch oude mail en nieuwsgroepberichten laten verwijderen via Extra > Opties > Onderhouden. [quote:00dfb6dc14] Op 06-02-2002 18:17, schreef dielske: en als ik iemand zijn gegevens wil veranderen moet ik ook een hele lange tijd wachten tot hij eindelijk eens een scherm opent [/quote:00dfb6dc14] Geen idee eigenlijk wat je hiermee bedoelt. groetjes Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2002 Ik heb ook precies hetzelfde probleem, ook met Windows XP prof. Het gekke is dat ik op mijn computer 3 accounts heb, waarvan 1 het gewoon (snel doet), terwijl de andere 2 verschrikkelijie langzaam zijn (zoals jij beschrijft). Het heeft volgens mij niks te maken met de hoeveelheid emails aangezien 1 van die langzame accounts maar een stuk of 10 emails heeft. Ik heb zelf het gevoel dat het iets te maken heeft met MSN messenger. Want deze doet het óók niet op de twee accounts (helemaal niet zelfs). Aangezien MSN met outlook samenhangt denk ik dat daar mee te maken heeft. Maar wat of hoe weet ik nog niet, dat ben ik nu aan het uitvinden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen