Ga naar inhoud

Waarom cappen die Nederlandse providers je capaciteit?


anoniem

Aanbevolen berichten

quote:
Originally posted by RobertV: In Amerika of in Noorwegen kun je gewoon uploaden met 40 kb/sec, of downloaden met >200 kb/sec. Waarom in Nederland niet? De technologie om dat te doen is toch redelijk goedkoop?


Het KAN wel, maar dan moet je wel bij Chello zitten, ofterwijl, dan moet chello net bij jouw zitten... Enne, vroeger was er nog een mogelijkheid (CISTRON), maar is inmiddels ook al failliet... dus blijkbaar is het nog niet zo goedkoop !!! En als die 40 á 200 kb wil hebben, kun je ook nog een huur contract bij kpn afsluiten :grin: :grin: :grin: Dan zul je gelijk merken dat het nog WEL duur is...

Het komt ook daardat ze hier de prijzen Kunstmatig hoog houden :sad:, daardoor is de intresse in zeer snel internet nog niet zo groot (prijs - kwaliteit verhouding, enz) ...

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Vrieskerel: Het KAN wel, maar dan moet je wel bij Chello zitten, ofterwijl, dan moet chello net bij jouw zitten...

Eh... ik zit ook bij Chello. Maar ik heb niet veel gemerkt van die hoge snelheid de laatste tijd.

Dit is gewoon pure afzetterij. :sad: Ik was ooit een tevreden klant van Chello, maar nu niet meer.

------------------ Copyleft 2000-2001 - All Rights Reversed

[This message has been edited by RobertV (edited 13-11-2001).]

Link naar reactie
Ik ben tevreden met mijn Planet ADSL. Ik zit al bijna 8 bij planet en hoe langer je abbonee bent hoe minder je betaalt. Ik heb niets aan een provider die maar ff een hoge snelheid kan leveren, ik heb liever een betrouwbare provider met constante snelheid......

------------------ "Als je fouten hebt gemaakt.....,is er altijd een nieuwe kans voor je. Je kunt op elk moment opnieuw beginnen, want wat we 'falen' noemen, is niet het vallen, maar het blijven liggen"

Link naar reactie
  • 1 maand later...
quote:
Originally posted by jvgorsel: Bij zeelandnet krijg je gratis modem wordt je gratis aangesloten en verdubbelen ze de capaciteit, tenminste nieuwe leden. DE OUDE LATEN ZE STIKKEN.

??? heb je toch iets niet goed gelezen :wink: Ben al 3 jaar Zeelandnetabbo. (1 jr telefoon 2 jr kabel) Heb sinds 1 jan dubbele snelheid. Kon je gratis krijgen ivm hun nieuwe aansluitactie. Enige nadeel is dat ik dus maar 1 jaar sneller 512 abbo heb voor prijs van een 256. Daarna terug naar 256 zal wel tegenvallen. En daar gokt zeelandnet nat. op zodat je dan na dat jaar toch op je dan duurdere abbo blijft

Link naar reactie
quote:
Originally posted by jvgorsel: Bij zeelandnet krijg je gratis modem
Let er wel even op dat je naar een jaar huur moet gaan betalen voor dat 'gratis' modem.
quote:
Originally posted by crazy J: En daar gokt zeelandnet nat. op zodat je dan na dat jaar toch op je dan duurdere abbo blijft
Klopt ja, ik had eerst dat 128k abbonement, nu krijg ik voor een jaar 256k, maar na dat jaar zal ik bij 256k moeten blijven. In april betaalde ik nog f 32,50 in de maand. Dat wordt straks dus iets van 63 gulden.

------------------ Disclaimer: the above is the author's personal opinion and is not the opinion or policy of his employer or of the little green men that have been following him all day.

[This message has been edited by Zeeuw (edited 02-01-2002).]

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Zeeuw: In april betaalde ik nog f 32,50 in de maand. Dat wordt straks dus iets van 63 gulden.
FOUT!!! Dat wordt straks iets van € 29 (afgerond). :wink:

------------------ "If automobiles had followed the same development cycle as the computer, a Rolls-Royce would today cost $100, get a million miles per gallon, and explode once a year, killing everyone inside." Robert Cringely

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...