Ga naar inhoud

Accordion menu en schuifbalk


Aanbevolen berichten

{Ik weet niet of dit een jQuery of een HTML probleem is} Ik heb een verticale menu (Accordion) met een aantal items. Als je op een item klikt, klapt hij uit. Wanneer je op een tweed item klikt, klapt deze uit en de eerst in. Uitleg: Stap 1: Item 1 is uitgeklapt en de inhoud wordt getoond. De schuifbalk van de browser is vanzelf naar benden gescrolld. Stap 2: Item 2 is uitgeklapt. De schuifbalk is gescrolld naar boven. Wat ik wil is dat de schuifbalk niet vanzelf beweegt. Zo moet het zijn: http://www.jeffikus.com/downloads/wordpress-jquery-accordion-plugin/ [code:1:80b14b2a39]//AcCordion menu jQuery(document).ready(function() { jQuery('div.test1:eq(0) > div').hide(); jQuery('div.test1:eq(0) > h3').click(function() { jQuery(this).next('div').slideToggle(50) .siblings('div:visible').slideUp(100); }); }); [/code:1:80b14b2a39] [code:1:80b14b2a39] <div class="test1"> <h2>Hallo</h2> <h3><a href="#"><font>>> &nbsp; &nbsp;</font>Title 1</a> </h3> <div>blablabkab dsa d sad sad </div> <h3><a href="#"><font>>> &nbsp; &nbsp;</font>Title 2 </a></h3> <div>Ipsum...</div> <h3><a href="#"><font>>> &nbsp; &nbsp;</font>Title 3 </a></h3> <div>Dolor...</div> </div> [/code:1:80b14b2a39]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...