Ga naar inhoud

Schoolkrant online


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal, We gaan op school beginnen met een schoolkrant en er was aan mij gevraagd om deze ook online te publiceren. Ik ken wel wat van webdesign enz. , maar dit heb ik nog niet eerder gedaan. Men bedoelt hier zo'n krantje waar je online kunt door bladeren (zoals je op internet soms van die foldertjes tegenkomt). Heeft iemand een idee of een online handleiding om dit te doen ? Alvast Bedankt !
Link naar reactie
Mooie plugin inderdaad maar volgens mij niet echt een oplossing voor TS. Of ze moeten er plezier aan hebben om de schoolkrant in twee versie te maken; analoog en digitaal. Hier lijkt mij een bladerbare online pdf beter. Ik weet niet in welk programma de schoolkrant gemaakt is maar grote kans dat je kunt exporteren naar pdf. Ander bestaan er programma;s als primo pdf waarmee je naar pdf kunt 'printen'. Daarna zou je kunnen uploaden naar bijvoorbeeld http://www.scribd.com/. Overigens is scribd denk ik openbaar dus je moet daar rekening mee houden. Wellicht dat er ook scripts zijn die dit op de server van je schoolsite kunnen realiseren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...