Ga naar inhoud

jquery conflict 2e script met google.load


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een probleem met een jQuery script die maar niet wil laden. In mijn project wil ik twee jQuery scripts(accordeon effect, en een image-slider) laden maar blijkbaar hebben ze dan een conflict met elkaar. Ik maak gebruik van google.load om jQuery te laden. (en juist daar ligt het probleem) De scripts werken wel apart van elkaar. Het onderstaande script werkt. [code:1:5072c617f1]<script type="text/javascript" src="http://www.google.com/jsapi"></script></p><p> <script type="text/javascript"> google.load("jquery", "1.4.1");</p><p> google.setOnLoadCallback(function() { $('.microaccordion').microAccordion({ cssClassOpen: 'header-open', cssClassClosed: 'header-closed', cssClassHoverOpen: 'header-hover-open', cssClassHoverClosed: 'header-hover-closed', cssClassContent: 'content', openSingle: true, closeFunction: function (obj) { obj.hide(); }, toggleFunction: function (obj) { obj.toggle(); } }); }); </script>[/code:1:5072c617f1] Is het mogelijk bij het tweede script google.load te laten integreren zonder dat de twee scripts conflict met elkaar krijgen? Of misschien is hier nog een andere oplossing voor? [code:1:5072c617f1]<script type="text/javascript"> $(function(){ // Option set as a global variable $.fn.loopedSlider.defaults.addPagination = true; $('#loopedSlider').loopedSlider(); }); </script>[/code:1:5072c617f1] Alvast bedankt.Martin
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...