Ga naar inhoud

[PHP] script werkt niet :?


anoniem

Aanbevolen berichten

hoi ik heb dit script in elkaar gezet maar hij werkt niet... wat is er aan de hand? ik gebruik de nieuwste Apache, MySQL EN PHP [code:1:7dea3dd0c7]f ($_GET['actie'] == 'registreren') { // als men zich wil registreren if ($_GET['versturen'] == 'ja') { // als formulier reeds is verstuurd if (empty($_POST['inlognaam'])) { echo "Je hebt geen inlognaam ingevuld, <a href=\"".$_SERVER['PHP_SELF']."?actie=registreren\">Probeer nogmaals</a>."; } else if (empty($_POST['passwoord'])) { echo "Je hebt geen passwoord ingevuld, <a href=\"".$_SERVER['PHP_SELF']."?actie=registreren\">Probeer nogmaals</a>."; } else if (empty($_POST['passwoord_controle'])) { echo "Je moet ter controle ook het controleveld voor het passwoord invullen, <a href=\"".$_SERVER['PHP_SELF']."?actie=registreren\">Probeer nogmaals</a>."; } else { if ($_POST['passwoord'] != $_POST['passwoord_controle']) { echo "De ingevoerde passwoorden kwamen niet overeen, <a href=\"".$_SERVER['PHP_SELF']."?actie=registreren\">Probeer nogmaals</a>."; } else { $registreer = "INSERT INTO members (inlognaam, passwoord) VALUES ('".$_POST['inlognaam']."', '".$_POST['passwoord']."')"; mysql_query($registreer) or die(mysql_error()); echo "Uw gegevens zijn succesvol opgeslagen! Klik <a href=\"".$_SERVER['PHP_SELF']."\">hier</a> om in te kunnen loggen."; } } } else { // als formulier nog niet is verstuurd, toon registratieformulier echo "<form action=\"".$_SERVER['PHP_SELF']."?actie=registreren&versturen=ja\" method=\"post\"> <table> <tr><th colspan=\"2\">Registreren</th></tr> <tr><td>Inlognaam</td><td><input type=\"text\" name=\"inlognaam\" size=\"15\"></td></tr> <tr><td>Passwoord</td><td><input type=\"password\" name=\"passwoord\" size=\"15\"></td></tr> <tr><td>Passwoord <small>(controle)</small></td><td><input type=\"password\" name=\"passwoord_controle\" size=\"15\"></td></tr> <tr><td></td><td><input type=\"submit\" value=\"Registreer\"></td></tr> </table></form>"; } } [/code:1:7dea3dd0c7]
Link naar reactie
Maak het wat overzichtelijker. Vervang \" door ' O ik zie het al, je hebt het script ergens vandaan gecopieerd. http://www.html-site.nl/inlog-registratiescript.php Waarschijnlijk heb je niet genoeg meegecopieerd. O nee, ik zie het nu echt: je bent [color=red:f5afa59eda]<?php[/color:f5afa59eda] vergeten aan het begin en [color=red:f5afa59eda]?>[/color:f5afa59eda] aan het eind.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...