Ga naar inhoud
  • 0

[PHP] script werkt niet :?

anoniem

Vraag

hoi ik heb dit script in elkaar gezet maar hij werkt niet... wat is er aan de hand? ik gebruik de nieuwste Apache, MySQL EN PHP [code:1:7dea3dd0c7]f ($_GET['actie'] == 'registreren') { // als men zich wil registreren if ($_GET['versturen'] == 'ja') { // als formulier reeds is verstuurd if (empty($_POST['inlognaam'])) { echo "Je hebt geen inlognaam ingevuld, <a href=\"".$_SERVER['PHP_SELF']."?actie=registreren\">Probeer nogmaals</a>."; } else if (empty($_POST['passwoord'])) { echo "Je hebt geen passwoord ingevuld, <a href=\"".$_SERVER['PHP_SELF']."?actie=registreren\">Probeer nogmaals</a>."; } else if (empty($_POST['passwoord_controle'])) { echo "Je moet ter controle ook het controleveld voor het passwoord invullen, <a href=\"".$_SERVER['PHP_SELF']."?actie=registreren\">Probeer nogmaals</a>."; } else { if ($_POST['passwoord'] != $_POST['passwoord_controle']) { echo "De ingevoerde passwoorden kwamen niet overeen, <a href=\"".$_SERVER['PHP_SELF']."?actie=registreren\">Probeer nogmaals</a>."; } else { $registreer = "INSERT INTO members (inlognaam, passwoord) VALUES ('".$_POST['inlognaam']."', '".$_POST['passwoord']."')"; mysql_query($registreer) or die(mysql_error()); echo "Uw gegevens zijn succesvol opgeslagen! Klik <a href=\"".$_SERVER['PHP_SELF']."\">hier</a> om in te kunnen loggen."; } } } else { // als formulier nog niet is verstuurd, toon registratieformulier echo "<form action=\"".$_SERVER['PHP_SELF']."?actie=registreren&versturen=ja\" method=\"post\"> <table> <tr><th colspan=\"2\">Registreren</th></tr> <tr><td>Inlognaam</td><td><input type=\"text\" name=\"inlognaam\" size=\"15\"></td></tr> <tr><td>Passwoord</td><td><input type=\"password\" name=\"passwoord\" size=\"15\"></td></tr> <tr><td>Passwoord <small>(controle)</small></td><td><input type=\"password\" name=\"passwoord_controle\" size=\"15\"></td></tr> <tr><td></td><td><input type=\"submit\" value=\"Registreer\"></td></tr> </table></form>"; } } [/code:1:7dea3dd0c7]
Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Maak het wat overzichtelijker. Vervang \" door ' O ik zie het al, je hebt het script ergens vandaan gecopieerd. http://www.html-site.nl/inlog-registratiescript.php Waarschijnlijk heb je niet genoeg meegecopieerd. O nee, ik zie het nu echt: je bent [color=red:f5afa59eda]<?php[/color:f5afa59eda] vergeten aan het begin en [color=red:f5afa59eda]?>[/color:f5afa59eda] aan het eind.
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...