Ga naar inhoud

HP of Acer Laptop?


gigabeet

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 goedkope laptops op het oog, een Acer en een HP. Is het nog steeds zo dat Acer consumentenkwaliteit biedt en HP zich meer richt op de zakelijke markt en daarom solidere laptops fabriceert. Of is dat inmiddels achterhaald? Deze laptop hoeft overigens geen eeuwigheid mee te gaan, maar ik wil er wel zo'n anderhalf jaar op kunnen vertrouwen.
Link naar reactie
Wat belangrijk is bij een laptop, tegenwoordig, dat is het geheugen, het ram geheugen, minimaal 1, 2, GB of (bij voorkeur) nog meer ram geheugen, bijvoorbeeld 4 GB, dat is tegenwoordig de noodzakelijk/vereiste op een laptop/pc, om de huidige Windows systeembesturingssystemen zoals Windows 7 en 8.1 goed te kunnen draaien. . Het (open source) besturingssysteem Linux kan over het algemeen al overweg met minder RAM geheugen. En is daardoor zeker geschikt voor de meeste oude computers/laptops, waar bijvoorbeeld Windows XP nog op heeft gedraaid. . Dus check het RAM geheugen van je computer
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Een beetje laat, maar er is iets wat met toch niet helemaal lekker zit aan het antwoord van darknessblade. U geeft in uw verwijzing een webwinkel aan. Moet kunnen natuurlijk, maar deze webwinkel heeft geen thuiswinkel keurmerk. En het regent ook nog eens klachten op internet terwijl er nergens op wordt gereageerd. Ik neem aan dat u geheel tegoedertrouw bent en geen relaties heeft met dit bedrijf. Misschien is het dan handiger om voortaan alleen de laptop te benoemen zonder link naar een webwinkel.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...