anoniem Geplaatst: 23 september 2014 Delen Geplaatst: 23 september 2014 Beste, sinds ik op kot in Antwerpen zit, hapert het geluid en het beeld op youtube. Telkens wanneer ik een filmpje wil afspelen 'trilt'/hapert de muziek. Dit gebeurt per filmpje zeker zes keer en ook al duurt het maar een milliseconde, toch is het zeer irritant. Dit is het enige probleem dat ik momenteel op mijn pc ondervind. Iemand die raad weet? Ik ben een totale leek in computers, dus een duidelijke uitleg zou fijn zijn! :) Groetjes, Eline Quote Link naar reactie
Jorispeterse Geplaatst: 24 september 2014 Delen Geplaatst: 24 september 2014 Meestal komt dat omdat de video aan het bufferen is. Dat wil zeggen dat de video sneller afspeelt dan dat hij kan laden. Meestal ligt het aan de verbinding met YouTube, die is te traag. Misschien helpt het als je andere internetverbruikende programma's afsluit, ook op andere apparatuur in hetzelfde netwerk. Quote Link naar reactie
Apnoniem6000 Geplaatst: 5 mei Delen Geplaatst: 5 mei (aangepast) Hallo telkens als ik een filmpje op youtube wil kijken hapert het geluid het ligt niet aan het geluid want als. Ik TikTok kijk is het geluid normaal wat moet ik doen? 5 mei aangepast door Apnoniem6000 Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 6 mei Delen Geplaatst: 6 mei Ik vermoed dat je dit moet zoeken in de wifi verbinding. Kijk eens op welk kanaal je modem zit en verander het kanaal waar het minder druk is. Als op dat kanaaal een aantal downloaders zit dan is de capaciteit dus niet voldoende. Met een wifi analyzer app kun je dit controleren. https://www.wifiweb.nl/beste-wifi-kanaal-veranderen/ Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen