Ga naar inhoud

j2SE


anoniem

Aanbevolen berichten

Het is voor het updaten van je Java-software. Java wordt in verschillende dingen toegepast, maar niet iedereen maakt daar gebruik van. Het wordt bijv. op sommige websites gebruikt, om te navigeren (menu, landkaart), om spelletjes te kunnen doen, etc. Persoonlijk heb ik het programma wel geïnstalleerd, net als de meeste mensen, maar bij mij staat het (voor onbepaalde tijd) uit, want ik heb het niet nodig. Als er een melding komt om te updaten, dan zou ik zeker updaten, want dat lost enkele bugs en veiligheidsproblemen op. Deïnstalleren lost je probleem ook op, maar zoals gezegd, het is heel goed mogelijk dat je het nodig zult hebben op internet.
Link naar reactie
[quote:af2864c53f="boelieboelie"]Het is voor het updaten van je Java-software. Java wordt in verschillende dingen toegepast, maar niet iedereen maakt daar gebruik van. Het wordt bijv. op sommige websites gebruikt, om te navigeren (menu, landkaart), om spelletjes te kunnen doen, etc. Persoonlijk heb ik het programma wel geïnstalleerd, net als de meeste mensen, maar bij mij staat het (voor onbepaalde tijd) uit, want ik heb het niet nodig. Als er een melding komt om te updaten, dan zou ik zeker updaten, want dat lost enkele bugs en veiligheidsproblemen op. Deïnstalleren lost je probleem ook op, maar zoals gezegd, het is heel goed mogelijk dat je het nodig zult hebben op internet.[/quote:af2864c53f] Ik dacht al iets dergelijks, vandaar dat ik het er nog niet afgegooid heb. bedankt voor je reactie.. dag dag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...