anoniem Geplaatst: 24 november 2005 Delen Geplaatst: 24 november 2005 Uit php hulp gehaalde code werkt niet. Het zip bestand bestaat en staat in zelfde folder als het script. hoe kan ik achterhalen wat fout gaat? (debug) De melding zegt me niet wat er fout is: Warning: zip_open() [function.zip-open]: Cannot open zip archive test2.zip in c:\wamp\www\fotos\zip.php on line 3 De code: <?php $zip = zip_open("test2.zip"); if ($zip) { while ($zip_entry = zip_read($zip)) { echo "Naam: " . zip_entry_name($zip_entry) . "\n"; echo "Werkelijke grootte: " . zip_entry_filesize($zip_entry) . "\n"; echo "Gecomprimeerde grootte: " . zip_entry_compressedsize($zip_entry) . "\n"; echo "Compressie methode: " . zip_entry_compressionmethod($zip_entry) . "\n"; if (zip_entry_open($zip, $zip_entry, "r")) { echo "Inhoud bestand:\n"; $buf = zip_entry_read($zip_entry, zip_entry_filesize($zip_entry)); echo "$buf\n"; zip_entry_close($zip_entry); } echo "\n"; } zip_close($zip); } ?> Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2005 Ik lees in de commentaren op php.net ([url]http://nl2.php.net/zip_open[/url]) dat het zo zou kunnen zijn dat je het hele pad naar die file mee moet geven, wellicht helpt dat. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen