anoniem Geplaatst: 19 september 2005 Delen Geplaatst: 19 september 2005 Als ik een Php pagina op mijn server wil openen via mijn browser gaat hij het downloaden inplaats van openen. Kan iemand mij helpen aan een oplossing hiervoor, zodat 'ie voortaan de pagina opent ipv download? :D Thanks! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2005 Ik vermoed dat je hosting geen php ondersteunt. Informeer eens bij de helpdesk. Indien je hoster geen php ondersteunt, dan zal je op zoek moeten naar een andere hosting partij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2005 Of je zet zelf een webserver op. Ik heb het met behulp van [url=http://www.phphulp.nl/php/print/8/278/0/tutorial/]dit[/url] gedaan. Is even stevig puzzelen soms, maar als het eenmaal werkt mag het resultaat er zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2005 [quote:4604475daf="Svenski"]Als ik een Php pagina op mijn server wil openen via mijn browser gaat hij het downloaden inplaats van openen. Kan iemand mij helpen aan een oplossing hiervoor, zodat 'ie voortaan de pagina opent ipv download? :D Thanks![/quote:4604475daf] Let ook op dat je dit nooit op een publieke website laat gebeuren; als je standaard scripts gebruikt hoeft iemand maar het configuratiebestand op te vragen om achter de databasegegevens te komen. Hij zal de source immers netjes opgestuurd krijgen van je webserver. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2005 [quote:650dd955bc="Martijn Hogendorf"]Of je zet zelf een webserver op. Ik heb het met behulp van [url=http://www.phphulp.nl/php/print/8/278/0/tutorial/]dit[/url] gedaan. Is even stevig puzzelen soms, maar als het eenmaal werkt mag het resultaat er zijn.[/quote:650dd955bc] Je hebt ook alles in 1 paketten, dus MySQL, PHP en Apache in 1... wamp (www.wampserver.com) is zo'n pakket Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2005 Dat is ook leuk, maar iemand die van een beetje knutselen houd, die gaat zelf aan de slag :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen