Ga naar inhoud

[PHP] Pagina moet openen ipv downloaden

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:4604475daf="Svenski"]Als ik een Php pagina op mijn server wil openen via mijn browser gaat hij het downloaden inplaats van openen. Kan iemand mij helpen aan een oplossing hiervoor, zodat 'ie voortaan de pagina opent ipv download? :D Thanks![/quote:4604475daf] Let ook op dat je dit nooit op een publieke website laat gebeuren; als je standaard scripts gebruikt hoeft iemand maar het configuratiebestand op te vragen om achter de databasegegevens te komen. Hij zal de source immers netjes opgestuurd krijgen van je webserver.
Link naar reactie
[quote:650dd955bc="Martijn Hogendorf"]Of je zet zelf een webserver op. Ik heb het met behulp van [url=http://www.phphulp.nl/php/print/8/278/0/tutorial/]dit[/url] gedaan. Is even stevig puzzelen soms, maar als het eenmaal werkt mag het resultaat er zijn.[/quote:650dd955bc] Je hebt ook alles in 1 paketten, dus MySQL, PHP en Apache in 1... wamp (www.wampserver.com) is zo'n pakket
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...