anoniem Geplaatst: 21 augustus 2005 Delen Geplaatst: 21 augustus 2005 Hallo, Bij een website wil ik een cookie laten maken voor als je bant ingelogd. wil doen krijg ik de volgende foutmelding: Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/htdocs/peterhoo/http/farel/index.php:8) in /www/htdocs/peterhoo/http/farel/index.php on line 3 weet iemand wat ik hier aan kan doen? Alvast bedankt, Floris Hoogenboom Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2005 Je moet geen informatie naar de gebruiker sturen (dus ook geen spaties voor <?php bijvoorbeeld) voor je de headers stuurt. Je zal dus moeten zorgen dat die cookie eerst gezet wordt en dat er pas dan html richting de gebruiker gaat. PS1: Niet naar teacher luisteren als ie weer aankomt met z'n ob_start() ;) PS2: Gebruik voortaan eerst eens Google... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2005 maar kun je wel eerst een deel php code uitvoeren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2005 Tuurlijk, zolang je maar niks richting de gebruiker stuurt... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2005 alleen dat is nou juist het probleem ik heb de hele functie in een bestand staan dat ik met include invoeg. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2005 eerst require en dan gebruiken? t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2005 [quote:b109c74276="xxxfpnxxx"]alleen dat is nou juist het probleem ik heb de hele functie in een bestand staan dat ik met include invoeg.[/quote:b109c74276] Dat is dan een mooi leermoment :D De werkwijze die je nu hanteert, is niet goed uitbreidbaar en/of onderhoudbaar. Tijd dus om na te denken over een andere aanpak. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen