anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Delen Geplaatst: 17 maart 2005 Hallo, Via een web-form controleer ik voordat ik de mail verstuur het email-adres. Wanneer deze bij mij op de black-list staat wordt de mail wel verzonden echter alleen naar mezelf. De controle is hoofdletter-gevoelig... dus als op de blacklist staat test@test.com wordt Test@test.com niet gefilterd. Hoe kan ik in het script dit wel bewerkstelligen? Graag jullie hulp, kom er niet helemaal uit. Dupke Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2005 hoe controleer je? je zou de input simpelweg eerst om kunnen zetten via "toLowerCase". t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2005 Ach stom... door de bomen het bos.... Bedankt! Dupke Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2005 [quote:a137149bac="teacher"]hoe controleer je? je zou de input simpelweg eerst om kunnen zetten via "toLowerCase". [/quote:a137149bac] of via "toUpperCase" 8) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen