anoniem Geplaatst: 7 maart 2005 Delen Geplaatst: 7 maart 2005 Een requiredfieldvalidator kan standaard in asp.net niet gebruikt worden voor een checkboxlist. Maar het kan wel op een andere manier. Wat is de beste manier? VB.net oplossingen hebben mijn voorkeur en ik heb geen Visual Studio.NET Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2005 Niet getest, en in C#, maar misschien helpt deze [url=http://www.thecodeproject.com/aspnet/listcontrol_validator.asp]link[/url] je op weg? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2005 Ik krijg helaas een time-out op deze link, ik probeer het later nog wel even Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2005 doet het nu wel, maar het is C# zoek toch echt VB Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2005 Ik heb nu niet de beschikking over .net ontwikkeltools, zal er vanavond eens naar kijken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2005 [quote:c738178bcf="gabba"]doet het nu wel, maar het is C# zoek toch echt VB[/quote:c738178bcf] Alle .NET-talen zijn zo ongeveer hetzelfde. Zo moeilijk is deze code niet om te zetten. RequiredFieldValidator op een checkbox??? Hoezo? Moet deze altijd aangevinkt zijn ofzo? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2005 [quote:4cc9bee57a="h4xX0r"][quote:4cc9bee57a="gabba"]doet het nu wel, maar het is C# zoek toch echt VB[/quote:4cc9bee57a] Alle .NET-talen zijn zo ongeveer hetzelfde. Zo moeilijk is deze code niet om te zetten. RequiredFieldValidator op een checkbox??? Hoezo? Moet deze altijd aangevinkt zijn ofzo?[/quote:4cc9bee57a] yups, was verplicht. Heb nu zelf maar een stukje code getikt, want het was gewoon niet mogelijk Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen