Ga naar inhoud

[PHP of JS] ip en werkgroep controleren

Aanbevolen berichten

Binnenkort komt er bij ons op school een LAN-party en ik zit als leerling in de organisatie. Ik wou een website maken met info en deze lokaal draaien. Is het ook mogelijk om met PHP en JS de werkgroep en het IP van de gebruiker te controleren, zodat ik in een schermpje kan zetten of alles klopt?: Dat je op de site inlogt en daar staat: Werkgroep: (al dan niet)[b:fd79b20859]OK[/b:fd79b20859] IP-adres: (al dan niet)[b:fd79b20859]OK[/b:fd79b20859] Is zoiets dergelijks mogelijk? Op mijn server draait Apache 1.33, PHP en CGI, MySQL werkt niet
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:5ed578c24a="ANNErd"] maar nog niks voor de werkgroep...[/quote:5ed578c24a] Verklaar je eens nader... Gaat het om de Workgroup (oftewel een nest PC's waar de rechten geshared worden) of gaat het om een User-group in een domain? Beide zijn a.f.a.i.k. niet op te vragen. Wel of de gebruiker ingelogd is op het domain (als het je hier om gaat $GLOBALS['USERDOMAIN'])
Link naar reactie
Nederlands WORKGROUP wordt ook gebruikt voor de werkgroepen in DOMAINS en WORKGROUP die nu nog steeds gebruikt wordt en de ouderen onder ons nog kennen van Windows 3.11 Oftewel het sharen van diverse shares van PC's met individuele locaal geinstaleerde gebruikers. Dus er zit een verschil in en om JOUW te kunnen HELPEN probeer ik DUIDELIJKHEID te krijgen. Suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...