anoniem Geplaatst: 27 januari 2005 Delen Geplaatst: 27 januari 2005 Hallo ik wil graag een deel van een website beveiligen met liefst username en wachtwoord, voor ieder apart. of gewoon een gezamelijke username en wachtwoord als dat makkelijker zou zijn. Ik heb het al geprobeerd met htacces en htpasswd maar dat werkte helaas niet, weet iemand hoe ik dit wel werkend kan krijgen. of kan iemand mij een ander beter programma hiervoor aanbevelen? alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2005 [quote:b9d5172bca="William_17"]Ik heb het al geprobeerd met htacces en htpasswd maar dat werkte helaas niet, weet iemand hoe ik dit wel werkend kan krijgen.[/quote:b9d5172bca] Ondersteunt je provider dit? (Welke provider?) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2005 de provider is xs4all. hopelijk kun je hier iets mee Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2005 helaas :) xs4all bied maar een beperkt aantal scripts aan: http://www.xs4all.nl/helpdesk/scripts/ t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2005 hoi, het is ook gewoon mogelijk door middel van een programma. Officieel moet je dit programma kopen, maar wie enigsins creatief is:> Het werkt gewoon met een wachtwoorden bestand en javascript. Het programma heet HTML Password Lock (v. 2.8 is geloof ik de nieuwste) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen