anoniem Geplaatst: 24 januari 2005 Delen Geplaatst: 24 januari 2005 op de agenda op mijn site (www.ya126.nl) heb ik de activiteiten (op datum gesorteerd) in lijsten geplaatst (niets vreemds toch ?). Als ik bij een activiteit een knop wil maken die met javascript een nieuw venster opent met aanvullende informatie, dan komt het er qua lay-out heel lelijk uit te zien. De knop staat op een nieuwe regel, en slaat nog een extra regel over ook. Eigenlijk wil ik dat de knop gewoon achter de zin komt te staan. Is daar een oplossing voor ?. Als ik een gewone html hyperlink maak, dan verschijnt hij wel achter de tekst en niet op de volgende regel. :-? Ik gebruik nu: <FORM><INPUT type=button value="meer info" onClick="openWin4()"></FORM> :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2005 De oorzaak is het form (blocklevel element), deze zal inderdaad op een volgende regel starten. Probeer eens de start en sluit-tags om je lijst heen te plaatsen, ipv alleen om de button. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen