anoniem Geplaatst: 16 januari 2005 Delen Geplaatst: 16 januari 2005 In een PhpBB forum zo als dit kan je in het admin gedeelte een update maken. Nu is mijn vraag ?? gaat dit goed. Stel de server zit vast en alles is weg. Ik installeer het foum opnieuw en doe een database herstel in de Admin ruimte. komen nu ook alle wachtwoorden en berichten weer terug Heeft iemand dit al eens gedaan ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2005 Heb al vaak meegemaakt dat het restoren niet helemaal goed ging. Het besten kun je gewoon zelf via bv phpMyAdmin een dump maken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2005 Een sql dump is inderdaad het het beste. Maar nu nog een vraag, om het topic nog even wat interessanter te maken. Een sql dump maken van een database van 26 MB. Iemand ervaring mee? Het gaat om ook een phpBB forum op Windows 2000 Pro. Al lange tijd back-up ik de MySQL bestanden (databestanden). Is er een beter manier om dit te doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2005 als je een full backup maakt vanuit het admin venster, heb je alles. Als je dan phpbb opnieuw installeerd, zet je eerst je mods terug die je had, en dan als laatste je DB. t. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen