Ga naar inhoud

[PHP/MYSQL] Historie in formulier?

anoniem

Aanbevolen berichten

Op mijn website heb ik een tweetal formulieren staan en onderzoek hiervoor de volgende mogelijkheid: Terugkerende bezoekers hoeven niet meer hun NAW-gegevens in te vullen. Weet iemand hoe ik dit kan realiseren? Heb reeds Google en Script-portals als hotscripts.com bekeken, maar zonder resultaat. Heb de beschikking over een PHP/MYSQL server.
Link naar reactie
Heb je deze categorie ook bestudeerd? http://hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/User_Authentication/index.html In principe heb je een database nodig, waarin de naw gegevens worden opgeslagen. Bij de registratie door bezoekers prop je de gegevens in de database, en plaats je een cookie op de computer van de bezoeker. De cookie koppel je aan een ID in de database. Uitbreidingen zijn login met user/pass, en toesturen van die gegevens op basis van email adres. Als je het zelf wilt opzetten, verdiep je dan in de beveiliging van het geheel.
Link naar reactie
[quote:d1b2cb28f0="gerben"]Heb je deze categorie ook bestudeerd? http://hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/User_Authentication/index.html[/quote:d1b2cb28f0]Die had ik al wel bestudeerd, maar kwam daar niet veel verder mee. [quote:d1b2cb28f0="gerben"]In principe heb je een database nodig, waarin de naw gegevens worden opgeslagen. Bij de registratie door bezoekers prop je de gegevens in de database, en plaats je een cookie op de computer van de bezoeker. De cookie koppel je aan een ID in de database. Uitbreidingen zijn login met user/pass, en toesturen van die gegevens op basis van email adres. Als je het zelf wilt opzetten, verdiep je dan in de beveiliging van het geheel.[/quote:d1b2cb28f0] Precies; en daar loop ik vast. Database opzetten in PHPMyAdmin lukt me wel, maar een cookie koppelen aan een ID in de database wordt al lastig. Weet jij een compleet pakket/handleiding te vinden?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...