anoniem Geplaatst: 11 januari 2005 Delen Geplaatst: 11 januari 2005 Ik heb het volgende stuk code: <button style="border-color:blue;background-color:blue;color:yellow;width:200;height:50" onclick="javascript:location.href='Machines/dim_car.htm'";><font size="5" face="Arial, Helvetica, sans-serif"><strong>DIM CAR</strong></font></button> Dit roept de pagina dim_car.htm op als er op de button wordt geklikt. Maar dan wel onder IE 6.0. Onder IE5 werkt dit dus niet :-? Iemand van jullie die misschien weet hoe ik bovenstaande code moet herschrijven, zodat het ook werkt onder IE5? Upgraden naar IE6 is not an option :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2005 javascript: weghalen uit de onclick tip: Als je nou toch al css gebruikt, waarom gebruik je dan nog een font en strong tag ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2005 Het "intranet" gebeuren wordt hier bijgehouden door hobby-isten. Niets mis mee natuurlijk, maar als ik dan aankom met voor hun ingewikkelde zaken dan valt de zaak hier dood. Ik moet dus echt idiot proof bezig zijn en echt in a-b-c taal. Zodoende FONT en TAG, want anders begrijpen ze het hier niet. WYSIWYG is prachtig, maar het moet voor hun ook onderhoudbaar zijn ;) Een oplossing zou kunnen zijn om de mensen hier van een opleiding te voorzien, maar dat zie ik niet gebeuren. Terug komende op mijn vraag. Het bovenstaande stukkie code werkt wel onder IE5. Het enige wat ik kan verzinnen is dat ik wat code van button twee heb aangepast en dat ik met button 1 bleef testen :oops: En aangezien IE6 alles slikte wat ik ook maar intypte werd ik ook niet getriggerd :-? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen