anoniem Geplaatst: 8 januari 2005 Delen Geplaatst: 8 januari 2005 Beste, een vriend van mij heeft een website die beveiligd is met een username en paswoord maar hij is het paswoord en username vergeten, omdat het al zo lang geleden is, en nu is mijn vraag: hoe kan ik dit voor hem kraken. Ik denk dat het gemaakt is uit java - script, normaal is dit gemakkelijk maar het wachtwoord en username staan niet in het script. Heeft misschien iemand een truk om dit te omzijlen. Alvast bedankt Maes Sebastiaan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2005 Normaal gesproken staat er toch wel ergens een "wachtwoord vergeten" link. Kijk daar eens even naar, wel zo makkelijk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2005 Als het zijn site is, kan hij toch via FTP de boel bekijken? Of staan er nog wel ergens lokaal een paar files? Los daarvan; wat is de site ?? /me ziet een uitdaging :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2005 Als het in javascript gemaakt is, moet met het verwijderen van het script, de beveiliging opgeheven zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen