Ga naar inhoud

Phpadsnew installeren

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Ik heb sinds kort een website ondergebracht bij hosting van Lycos (niet de gratis variant!). Het lukt mij echter niet om phpadsnew te installeren. Dit is wat ik krijg te zien: http://www.gamesheep.nl/overige/phpadsnew.JPG In de documentatie kan ik niks vinden om het probleem op te lossen. Php: 4.3.2 Php en MySql werken voor de rest gewoon goed (PhpBB draait bijvoorbeeld wel zonder problemen). Weet iemand wat er misschien aan de hand is?
Link naar reactie
Kan zijn dat er een foutje (incompatibiliteit met jouw verhaal) in een query of in de PHP source zit. Je kunt foutvriendelijke fouten in je browser uitzetten en hopen dat de melding je opweg kan helpen. En anders zul je de code door moeten. Nadeel is dat die install php files vaak één lange brei aan code is waardoor een fout moeilijk te vinden is. Super globals kan je hebben uitstaan, het kan een boel wezen. Heb je het voorwerk wel goed verricht wat vaak in een txt bestandje staat? Zoek eens op inet naar de maker, misschien heeft hij daar known problems beschreven.
Link naar reactie
Ik heb de documentatie en de forums van de makers doorzocht, maar ik heb niks kunnen vinden... Of er iets "verkeerds" staat in install.php weet ik niet, maar dit is inderdaad een grote brei aan code. Ik heb ook max media manager geprobeerd, maar dat bleek dus gebasseerd te zijn op Phpadsnew... Weet er anders niemand een ander goed banner manager programma. Ik heb al op internet gekeken, maar daar kom je bijna alleen maar slechte programma's/scripts tegen.
Link naar reactie
Dan zul je toch echt moeten zoeken op hotscripts o.i.d. . Ik weet niet of je je een beetje kan redden met PHP, je kunt ook het zelf installeren en dan de foutmeldingen oplossen. Als je bijvoorbeeld [code:1:13675f9972] Warning: Failed opening 'inc/db_connect.php' for inclusion (include_path='') in /pages/index.php on line 4 [/code:1:13675f9972] krijgt weet je bijvoorbeeld dat db_connect.php in de directory inc moet komen te staan. Alleen als het een groot verhaal is ben je er wel even zoet mee. Als leidraad kun je dan de broncode van install.php nemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...