anoniem Geplaatst: 26 december 2004 Delen Geplaatst: 26 december 2004 Op mijn forum wilde ik een nieuw template maken, dus ik klikte op Create, gaf de template een naam en klikte op Save. Vervolgens kreeg ik de melding dat mijn template gemaakt was, en dat ik het aan een of ander bestand moest toevoegen "for safekeeping". :-? Hoe moet dit? Ik heb met ftp al eens mijn mappen bekeken, maar er is ook geen directory aangemaakt voor mijn nieuwe template enzo. M.a.w.: er is niets wat er op duidt dat ik überhaupt een template heb gemaakt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2004 Makkelijkste is vind ik gewoon een bestaande template kopieren en die toevoegen. Die kun je dan weer naar eigen wens editen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2004 En hoe werkt dat? Gewoon de map subSilver kopiëren en hem hernoemen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2004 ja. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen