anoniem Geplaatst: 22 december 2004 Delen Geplaatst: 22 december 2004 Hallo, ik probeer iets op mn server te installeren maar ik komniet verder met het volgende: Run the SQL file with phpmyadmin included in /installdocs Ik heb PHP My admin , maar ik heb daar nog nooit mee gewerkt... :oops: hoe kan ik dat file dat "runnen" Alvast Bedankt freek :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2004 1. selecteer een database 2. klik SQL 3. klik Browse 4. selecteer de betreffende .sql file die kennelijk in de map /installdocs staat 5. klik GO Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2004 Dankje voor het snelle antwoord, Nu krijg ik alleen deze foutmedling : dbconn: mysql_connect: Access denied for user: 'username@localhost' (Using password: YES) Freek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2004 2 mogelijkheden: - de configuratie van de database is niet correct (bijv. login bestaat niet of heeft onvoldoende rechten) - de configuratie van phpmyadmin is niet juist (bijv. logingegevens niet ingevoerd) Even nakijken dus Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2004 Aahha..... :-? :-? :-? :roll: :wink: :( :x :o En hoe ik dat ... :oops: Freek Je moet alles eens voor de eerste keer doen , nou hier is de keer dan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2004 Heb je de inloggegevens van de database? Dus username en wachtwoord? Kijk dan in de configfile van phpmyadmin de waarden na. Meer info over de configuratie in de documentatie van phpmyadmin: http://www.phpmyadmin.net/documentation/#config Voor het geval je geen gegevens hebt: is je server onder jouw beheer, of krijg je van je hoster de inloggegevens? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2004 Ik weet wachtwoord en pass. Is onderbeheer van een hoster Freek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen