anoniem Geplaatst: 26 december 2004 Delen Geplaatst: 26 december 2004 Voor mij site wil ik een zwevend menu gebruiken. Deze is geschreven in javascript. Maar omdat dit menu het hoofdmenu is wil ik eerst controlerne of de client wel javascript aan heeft staan, zodat ik een bacup menu kan maken. Want anders valt er weinig te navigeren. Wie weet hoe je deze browsercontrole moet doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2004 Of is het te doen met een javascript dat bijv. het ip-adres van de client opvraagt en doorstuur. Als deze waarde gevuld is, kan ik er dan van uitgaan dat javascript aan staat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2004 Als je alleen javascript hebt zou ik me iets als dit kunnen voorstellen: je hebt een redirect meta header, die na 1 seconde doorverwijst naar de non-javascript pagina, en een javascriptje dat doorverwijst naar de javascript-site... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2004 Dat is een goeie, die ga ik uitwerken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2004 Enneh.. wat dacht je van een noscript tag? Of je maakt een tekst-navigatie die je met een window.location doorverwijst naar een JS navigatie. Geen JS, dan blijft de tekst navigatie staan.. t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2004 [code:1:b02d1b52ad]<script type="text/javascript"> ... je javascript menu ... </script> <noscript> ... je backup menu ... </noscript>[/code:1:b02d1b52ad]Wat teacher zei dus. Ik moet zeggen dat ik het zeer goed vind dat je de moeite doet om een non-javascript alternatief te bieden, dat komt niet vaak voor! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2004 [quote:6b718e455f="BelgiumBoy_007"][code:1:6b718e455f]<script type="text/javascript"> ... je javascript menu ... </script> <noscript> ... je backup menu ... </noscript>[/code:1:6b718e455f]Wat teacher zei dus. Ik moet zeggen dat ik het zeer goed vind dat je de moeite doet om een non-javascript alternatief te bieden, dat komt niet vaak voor![/quote:6b718e455f]Ik wil mijn hoofdmenu erin maken. Dus het moet niet voorkomen dat iemand die mist. Dat zou wel erg slordig staan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen