Ga naar inhoud

Omzeilen optie "tekengrootte" van Internet Explore


anoniem

Aanbevolen berichten

Heb ff een vraag: in Internet Explorer kun je met de optie tekengrootte de grootte van de letters binnen een site aanpassen. Nu heb ik een navigatiemenu in een frame aan de linkerkant van het scherm: de links hierin maken gebruik van CSS om te veranderen als iemand met de muis eroverheen gaat. Als binnen Internet Explorer de tekengrootte wordt verhoogd, ziet dit menu er niet meer mooi uit (afgebroken woorden, etc). Kan ik die tekengrootte via een stukje code omzeilen? Het is voor mij geen optie om het menu als gif of jpg weer te geven, omdat het regelmatig veranderd dient te worden. Alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:c1f812bcec="[m]"]Ik hoop dat dat wordt veranderd in de nieuwe versie van IE, want dat is natuurlijk weer helemaal fout. Leuk voor mensen met grote resoluties of mensen die wat minder zien.[/quote:c1f812bcec]hmm interessant punt, dat over mensen met minder visie. ik zelf gebruik ook vaak .px . Maar dit,blijkt nu, uit onwetendehied. Wat voor notatie zou je voor lettergrote aanraden?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...