anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 Ik gebruik het volgende include script voor mijn school-portfolio pagina: [code:1:74657864fa]<?php if($_GET['p']==""){ include("home.php");} elseif($_GET['p']=="over_mij"){include("over_mij.php");} elseif($_GET['p']=="vooropleidingen"){include("vooropleidingen.xml");} elseif($_GET['p']=="werkstukken"){include("werkstukken.php");} elseif($_GET['p']=="projecten"){include("projecten.php");} elseif($_GET['p']=="contact"){include("contact.php");} elseif($_GET['p']=="home"){include("home.php");} else{include('error.php');} ?>[/code:1:74657864fa] maar als ik nu op de index.php?p=vooropleidingen open krijg ik de volgende fout: [code:1:74657864fa]Parse error: parse error, unexpected T_STRING in \\eiger\homepages$\1213322\portfolio\html\vooropleidingen.xml on line 1[/code:1:74657864fa] Dit is een xml pagina... Dit moet ik gebruiken, omdat ik de technieken die ik in de afgelopen periode heb geleerd moet gebruiken Is het überhaupt mogenlijk om XML te includen met PHP ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 Je zou eens kunnen kijken of je de XML en XSLT functies van PHP kan gebruiken... zie: http://nl.php.net/manual/en/ Je kan hiermee XML parsen via een XSLT-stylesheet naar (X)HTML toe Het zou idd wel mogelijk moeten zijn om direct XML in te voegen, want het wordt niet geparsed als PHP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2004 <?... <?php... <?xml... google "allow shorttags php" Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen