anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 Ik gebruik met phpBB een nieuwe theme, als basis voor een eigen stijl. Nu is het zo dat de balk met oa [i:09895db5f0]Je laatste bezoek[/i:09895db5f0], die met het subSilver-theme bovenaan staat, nu onder de subfora staat. Ik wil deze verwisselen met de balk met [i:09895db5f0]FAQ, Zoeken, Gebruikerslijst[/i:09895db5f0] etc, die wel bovenaan staat (net als op dit forum). Heeft iemand een idee in welk bestand ik dit kan aanpassen? Of ligt het iets ingewikkelder? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 Ik gebruik helemaal geen phpBB. Maar ik zou eerst eens in de bestanden opzoek gaan naar de genoemde termen! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 Je moet in de map templates en dan de goeie template kijken naar .tpl bestanden. overall_header.tpl is de header overall_footer.tpl is de footer. En ertussen zit steeds wat anders. :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 Ok mooi, dan weet ik dat iig zeker - ik had al een sterk vermoeden en had ze ook al snel bekeken maar kan het nu wat gerichter doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 Je had natuurlijk ook gewoon ff een backup van de files kunnen maken en zelf wat gaan klooien... :wink: Dat is nog altijd de beste manier om te ontdekken hoe het werkt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 Ja daar was ik ook al mee bezig (en ga ik mee verder), het was alleen wel handig om zeker te weten waar ik moest gaan zoeken, dat ik niet 30 bestanden zorgvuldig door ga lezen ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen