anoniem Geplaatst: 16 september 2004 Delen Geplaatst: 16 september 2004 ik heb dit al tig keer gedaan, en nu ineens werkt het niet meer. ik heb eerst een database aangemaakt. (wwe) daarna een map op de ftp gemaakt met database naam(wwe) daarna de hele shit erin geupload. daarna wil ik de gegevens ingeven, ook gedaan. als ik op verder druk krijg ik code: -------------------------------------------------------------------------------- phpBB : Critical Error Could not connect to the database -------------------------------------------------------------------------------- moet ik ineens: -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- Database Server Hostname / DSN -------------------------------------------------------------------------------- veranderen in iets anders? of -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- Prefix voor tabellen in database -------------------------------------------------------------------------------- veranderen? echt vaag, dit zou in deze volgorde moeten werken, (heeft het altijd gedaan) of moeten er dingen worden aangepast? alvast bedankt jeroen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2004 [url=http://www.phpbb.nl/gebr_aanw_EN.php]RTFM[/url]. Succes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2004 die site ken ik, maar ik kom er gewoon niet uit :x Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen