anoniem Geplaatst: 29 augustus 2004 Delen Geplaatst: 29 augustus 2004 Het gaat hier eigenlijk om de site van m'n broertje. Hij had eerst een site en een forum op een gratis lycos accountje staan. Maar omdat ik nu betaalde webspace heb, mag hij er ook wel een stukje van gebruiken. De site overplaatsen was geen probleem. Alleen nu zitten we met het forum. Omdat de instellingen anders zijn, kan ik niet gewoon in 1x het forum kopiëren. Ik heb dus een nieuw forum aangemaakt in het subdomein van m'n broertje. Alleen omdat hij niet al z'n berichten en gebruikers kwijt wil, zou het handig zijn als je topics en user gegevens kan kopiëren. Alleen in welk bestand staan deze gegevens ?? Ik heb het namelijk nog niet kunnen vinden :( De backup functie van het phpBB2 forum geeft steeds een error. Dus dat lukt niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2004 kan je dan niet via lycos zelf een sql dump maken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2004 Uhm .... geen idee :roll: Hoe werkt dit ? en wat is het eigenlijk ? en hoe moet ik dit op de nieuwe host plaatsen ?? :-? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen