anoniem Geplaatst: 26 augustus 2004 Delen Geplaatst: 26 augustus 2004 mmm ben ik eindelijk zover dat ik een login-script in 1 pagina heb weten te flansen zit ik met het volgende.. mijn loginscript wordt met een include geladen in mijn pagina ivm de html-opmaak zoals: include header.inc een inhoud bv main.php include footer.inc die inhoud wijzigd dus voortdurend en dus ook naar login.php Het probleem is dus het volgende, omdat bv header.inc al een output doet, kan ik het commanda HEADER (Location: .........) niet meer gebruiken om de browser te redirecten. HEADERS ALREADY SENT. is er een andere manier om de browser te redirecten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2004 sja... ik kan natuurlijk al het php verhaal boven de html zetten.... daar gaat mijn universele opmaak Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2004 Je kunt natuurlijk ook een gewone refresh header gebruiken. En dan voor je begint met includen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2004 een wat? ik las iets over flush of zo? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2004 Het is al gelukt.. Dat refresh heb ik nog niet uit kunnen zoeken maar ik heb alle php bovenin gezet.. Hij controleert EN stuurt door voordat er ook maar iets richting de browser is gegaan Bedankt in ieder geval Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen