anoniem Geplaatst: 24 augustus 2004 Delen Geplaatst: 24 augustus 2004 ik ben bezig meerdere login/register scripts te proberen. Wat me echter opvalt is dat elk script werkt met 2 pagina's login.php (eigenlijk niet veel meer dan een formulier dat wat doorstuurt) en login_2.php (of wat dan ook) wat deze gegevens van login.php verwerkt.. dit kan toch ook met php_self zodat je maar 1 pagina houdt?? of is hier een andere reden voor? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2004 Gewoon programmerstijl denk ik. Ik doe ook meestal alles bijelkaar in een bestand. Maar je ziet ook wel dat mensen dat mensen met diverse losse bestanden werken voor verschillende functies. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2004 het staat zo slordig.. [code:1:7cdb3e6c57]www.mijndomein.nl/inlog.php[/code:1:7cdb3e6c57] en daarna: [code:1:7cdb3e6c57]www.mijndomein.nl/inlog2.php[/code:1:7cdb3e6c57] trouwens, behalve frames is er geen manier om gewoon www.mijndomein.nl in de adresbar te laten staan toch? ipv www.mijndomein.nl/index.php etc etc[/code] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen