anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 ik wil graag een beetje leren webprogrameren zou dat mogelijk zijn als 14 jarige? :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 tuurlijk ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 wat wil je ermee gaan doen? denk je aan een cursus ergens of zelf een beetje prullen mbv internet. schriftelijke cursus wellicht? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 beetje prullen of hoe je dat oo wil noemen :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 [quote:583fc9d2fa="brammy!"]ik wil graag een beetje leren webprogrameren zou dat mogelijk zijn als 14 jarige? :D[/quote:583fc9d2fa] Tuurlijk kan dat. Google eens naar php tutorials en kijk op bv www.phpfreakz.nl en www.php.net Of je moet asp oid willen leren..... :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 als ik weet wat asp is :oops: dan lijkt me php beter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 asp is net zoiets als php, alleen php is free. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 [quote:410d409d69="katrien"]asp is net zoiets als php, alleen php is free.[/quote:410d409d69]ASP is dat ook hoor... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 bedankt ik doe nu al php www.phpfreakz.nl en www.php.net zijn zeer nuttige site's Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2004 Ik zou aanraden om vooral php.net te raadplegen tijdens het lezen en uitproberen van scripts. Probeer deze scripts te begrijpen, gewoon stap voor stap doorlopen, dan kom je er al gauw. PHP is niet echt verschrikkelijk moeilijk, het is alleen de kunst om het snel en eenvoudig te houden. Trial & Error is the way to go ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2004 ook www.sitemasters.be kan zeer handig zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2004 Ik ben zelf ook 14 :P Wat ik heb gedaan is het boek Basiscursus PHP 4.2 kopen. Het koste dacht ik 20 euro en is en zeer goed boek zonder moeilijke woorden en alles is goed uitgelegd. Je kan het bestellen bij www.bol.com Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2004 Een boek is overbodig, vind ik zelf. Als je wilt leren om een programmeer taal te gebruiken kan je best een boel voorbeelden bekijken en dan zelf aan de slag gaan. Zo doe ik het toch altijd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2004 Een boek is handig omdat het vaak wat dieper ingaat op waarom die voorbeelden zo werken, zodat je een beter beeld krijgt van de 'bigger picture'. Ik heb zelf liever boeken dan tutorials op het internet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2004 [quote:ef4b25bbe5="maIRnaairruJ"]Een boek is handig omdat het vaak wat dieper ingaat op waarom die voorbeelden zo werken, zodat je een beter beeld krijgt van de 'bigger picture'. Ik heb zelf liever boeken dan tutorials op het internet.[/quote:ef4b25bbe5]Absoluut. Bij een boek ben ik eerder geneigt het te gaan lezen; op internet 'scan' ik er meer doorheen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2004 eht lastige is vaak dat op eht internet alles losse tutorials zijn. In een boek heb je alles zeker stap voor stap als een goed lopend geheel (meestal :wink:) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2004 Ik heb voor PHP ook een boek gekocht... Alles staat erin en is duidelijk uitgelegd en het is makkelijk om later nog bepaalde zaken terug te vinden. Een boek in combinatie met zelf oefenen/ proberen was voor mij ideaal. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2004 ik heb PHP in eerste instatie zelf geleerd, maar na een tijdje wilde ik toch bevestiging en heb een cursus PHP professional bij eduvision gevolgd. Deze weg beviel mij goed. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2004 tuurlijk kan dat ik ben ook 14 en kan ook php (ik ken niet alles maar toch) 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2004 En er zijn genoeg [i:bd88a57037]slechte[/i:bd88a57037] voorbeelden op het internet te vinden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen