anoniem Geplaatst: 11 juli 2004 Delen Geplaatst: 11 juli 2004 Ik zou graag een effect bereiken als op [url]http://www.thewebmachine.com/golive/scroll-area/scroll-area.html[/url] beschreven wordt (URL werkt maar voor een aantal seconden), alleen heb ik geen geld voor allerlei dure applicaties. Kent iemand misschien een code hiervoor, of een goedkoop programma? Ik zou het btw graag aan de grafische kant houden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2004 De link werkt niet bij mij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2004 Vreemd, bij mij ineens ook niet meer. Zal wel aan de server liggen. Meestal is de website snel weer online. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2004 Een hele vreemde link, zonder javascript komt er een andere pagina met: User Controlled Scroll Area Let's make a user controlled scroll area, enz.. Maar wel een heel warrig verhaal. wimb Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2004 [quote:3f9e2af6b9="Vegitto"]Vreemd, bij mij ineens ook niet meer. Zal wel aan de server liggen. Meestal is de website snel weer online.[/quote:3f9e2af6b9] Een javascript detecteert dat je de pagina direct probeert te laden, stuurt je door naar de site en koppelt het frame dan nar een niet bestaand URL. Hoe moet je klikken om de pagina te krijgen waar jij het over hebt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2004 De website is offline, maar zodra hij weer online is: (bovenaan) GoLive > Self Initiated User Scroll Image (ofzoiets....). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2004 De link ([url]http://www.thewebmachine.com/golive/scroll-area/scroll-area-demo.html#[/url]) doet het weer. Als iemand me zou kunnen helpen, graag. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2004 Bij mij doet ie het niet ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2004 Hij werkt niet in Mozilla. Dit soort scriptjes is in principe ook makkelijk zelf te maken, maar dan moet je wel kennis van zaken hebben. Tja, en wat je vraag is eigenlijk een script-request. Je zou gewoon die code kunne copyen en pasten. Alleen zuigt die nogal, want hij werkt niet eens in Mozilla. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2004 Gebruik dan liever Flash, dan werkt het altijd... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2004 [quote:f231dbf911="BelgiumBoy_007"]Gebruik dan liever Flash, dan werkt het altijd...[/quote:f231dbf911] Behalve als je geen flash hebt... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2004 Of bij God geen idee hebt hoe dat werkt, of als je geen zin hebt duizenden euri's te besteden aan programma's die je maar één of twee keer gebruikt... ^_^ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2004 Je moet de link knippen en plakken in je brwoservenster. ^_^ Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen