anoniem Geplaatst: 7 juni 2004 Delen Geplaatst: 7 juni 2004 Ik kan deze operator nergens vinden, ook niet op php.net. Wat doet ie?? $result = $db->sql_query($sql) het gaat mij om de " -> " (mijn excuses als het een enorm idiote vraag is maar ik zou het graag willen weten) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2004 http://www.php.net/manual/en/language.oop.php Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2004 Waarschijnlijk perl of php? Zoja, dan is $db een object, en sql_query() een in dat object gedefinieerde functie. Niet een operator dus, maar een aanduiding. Doe maar eens een search op DBI en mysql. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2004 [quote:97e9c71509="gerben"]...en sql_query() een in dat object gedefinieerde functie. [/quote:97e9c71509]geen functie, maar een methode ;). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2004 Inderdaad, die term was ik even kwijt. Ben niet zo'n held in OO, maar krijg het meestal wel aan de praat. :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2004 pfffew... dat wordt nog een heleboel lezen... bedankt voor de antwoorden! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen