anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Delen Geplaatst: 3 juni 2004 Beste mensen, bij deze mijn vraag. In het kader van ons stageproject hebben we een site ontwikkeld. Aan deze site hangt een dbase met de data. Local testen is geen prob tevens heb ik een testdomein om alles te testen. Echter op het uiteindelijke domein lopen we tegen een probleem aan. De hostingprovider is een heel simpel bedrijf (uitgekozen door stagebedrijf wegens onderlinge vriendschappen) Deze heeft ook geen controlpanel zoals plesk en dergelijke. We hebben alleen ontvangen van hem: > Username: xxx > Password: xxx > Database name: vitepres > Database server: dbase.vitepress.nl Nu wil ik graag phpmyadmin op dit domein hebben. Kan ik deze gewoon uploaden naar een map op de server? of zie ik iets over het hoofd. Gaarne een reactie van jullie. Hartelijk dank, Tony Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 ja in princiepe wel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 maar als ik de hele phpmyadmin upload naar de server. Zitten daar de tabellen al in? of moet ik deze op een aparte manier exporteren-->importeren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 Klopt. PhpMyAdmin is alleen het 'beheer' programma. De gegevens zitten in een database, die op die nieuwe server nog niet aanwezig zijn. Dus gewoon een kwestie van met phpmyadmin een nieuwe bd aan te maken, en de oude tabellen exporteren, en hier importeren. Moet te doen zijn ;) Suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 Dat denk ik ook hoor. Ik was zelf van mening dat niet mogelijk was. Ik dacht dat daar zo'n speciale controlpanel voor nodig was. Maar goed, ik zal eens proberen. Bedankt voor jullie tips. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen