anoniem Geplaatst: 29 mei 2004 Delen Geplaatst: 29 mei 2004 Hoe krijg ik dit voor mekaar: Ik wil deze zin:[code:1:a0100b98d2]<div onMouseOver="fade(100)" onMouseOut='fadeout = setTimeout("fade(25);",3000)' align="right" id="foto" style="position:absolute; top: 378px; right: 0px; width:44px; filter:alpha(opacity = 100); mozOpacity: 1"> [/code:1:a0100b98d2]in een document.write() tag zetten. In de code hierboven zijn de enkele aanhalingstekens primair, en de dubbele aanhalingsteken secundair. Maar hoe doe ik dit dus met een derde laag? >> Welke moderator verplaatst dit eens naar scripting? << Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2004 escapes gebruiken. In javascript gaat dat volgens mij net als in veel andere talen met een \. Je kunt dus iets doen als: document.write("met dubbele \"aanhalingstekens\""); Door een \ voor het aanhalingsteken te zetten, wordt ie niet afsluitend gezien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2004 [quote:83c5cc1fc9="MichielPH"]>> Welke moderator verplaatst dit eens naar scripting? <<[/quote:83c5cc1fc9]Welke topicstarter plaats zijn bericht in het verkeerde forum? Je komt een beetje arrogant over op deze manier, terwijl jij degene bent die de fout maakt... Anyways: "OS Windows" -> "Webprogrammeren & scripting". Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2004 je kunt vaak bij een derde laag ook iets zeggen in de orde van: printf << EOF ** plaats hier tekst*** EOF; niet helemaal zo, maar wel ongeveer ;) (zo kan het iig in php en perl AFAIK, dus met JS kan ghet denkik ook wel) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen