anoniem Geplaatst: 17 mei 2004 Delen Geplaatst: 17 mei 2004 Beste mensen, Ik heb aardig wat scriptjes op mn site, maar stel dat er een error is met een van die sciptjes, dan stopt de site verder met laden vanaf de plek waar de error was ontstaan. zijn er scripts dat ie doorgaat na een error? Of moet ik hiervoor instellingen veranderen aan apache? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 mei 2004 Een eigen foutopvangings systeem maken. Dus niet meer gaan werken met die(). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2004 dus k moet al mn scripts aan passen? en dit probleem oplossen, kan dat alleen als ik toegang heb tot mn server (dus localhost, dat ik in mn apache moet klooien).. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2004 gebruik @ voor functies die een foutmelding maken die je wilt negeren bijv. @fopen($bla, $bla) interessant stukje over error handling: http://www.informit.com/articles/article.asp?p=170279 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen